جزوات رایگان برق کشی ساختمان

  • ۰
  • ۰

 امروزه دوربین های مدار بسته با توجه به افزایش آمار سرقت نقش مهمی را در افزایش امنیت از اماکن مسکونی، تجاری و اداری داشته و به دلیل مزایای بسیاری که دارند تقاضا برای نصب آن در ایران و دیگر کشورها روز به روز در حال گسترش است.

همین امر شغل نصاب دوربین مدار بسته را به یکی از مشاغل درآمدزا با بازار کار عالی در ایران و دیگر کشورها تبدیل کرده است. شغلی که با یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توان در مدت زمانی کوتاه به درآمدی بالا دست یافت.

ورود به بازارکار نصب دوربین مدار بسته نیاز به سرمایه بالا و تحصیلات آکادمیک نداشته و با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های مورد نیاز آن از طریق آموزش نصب دوربین مدار بسته می توانید آینده شغلی خود را متحول کنید.

امروزه آموزشگاه های متعددی در سراسر کشور دوره های دوربین مدار بسته را برگزار می نمایند. اما پیش از ثبت نام و انتخاب آموزشگاه نیاز است تا به بررسی آموزشگاه های فعال در این حوزه پرداخته و بهترین آموزشگاه را انتخاب نمایید.

چطور بهترین آموزشگاه دوربین مدار بسته را انتخاب کنیم؟

یک آموزشگاه خوب برای گذراندن دوره آموزش نصب دوربین مداربسته ویژگی هایی دارد. بنابراین اگر می خواهید در زمان و هزینه صرفه جویی کنید توصیه می کنیم هنگام انتخاب به ویژگی هایی که در این بخش به آن می پردازیم توجه داشته باشید:

برگزاری دوره به صورت عملی

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک آموزشگاه دوربین مدار بسته می بایست داشته باشد برگزاری دوره به صورت عملی و در کارگاه های مجهز است. برای یادگیری نصب دوربین مدار بسته می بایست این شرایط برای کارآموز فراهم شده باشد تا با در اختیار داشتن لوازم و ابزارهای لازم برای نصب دوربین زیر نظر اساتید دوره کلیه مراحل نصب را انجام داده و به رفع اشکال بپردازد.

متاسفانه بسیاری از آموزشگاه ها تنها به آموزش تئوری مباحث پرداخته و این امر باعث می شود تا کارآموز به خوبی مهارت های نصب دوربین را یاد نگرفته و نتواند در بازار کار موفق شود.

برگزاری دوره زیر نظر اساتید با تجربه و متخصص   

یکی از دیگر  ویژگی های مهمی که یک آموزشگاه برای گذراندن دوره های دوربین مدار بسته می بایست داشته باشد بهره مندی از اساتید متخصص و با تجربه است. توجه داشته باشید در صورتی که اساتید دوره از تخصص کافی برخوردار نباشند و آموزش ها به درستی صورت نگیرد تمام هزینه و زمان شما به هدر خواهد رفت.

بنابراین پیش از ثبت نام به این موضوع توجه داشته و بررسی کنید که اساتید دوره از سابقه و تخصص کافی برخوردار باشند.

آموزش تضمینی و امکان بازآموزیی رایگان

به این موضوع توجه داشته باشید که آموزشگاه دوره آموزشی دوربین مدار بسته را به صورت تضمینی برگزار نماید. و در صورتی که شما بخشی از مباحث آموزشی را طی دوره فرا نگرفتید بتوانید به صورت رایگان در دیگر دوره های آموزشی دوربین شرکت نمایید.

سرفصل های آموزشی کامل و مناسب نیازهای بازار کار

دقت داشته باشید که آموزش نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، آی پی و دیجیتال، نحوه تنظیمات آنها در دوره های آموزشی آموزش داده شود. اطمنیان حاصل کنید که اساتید دوره کلیه نکات لازم برای نصب دوربین مدار بسته را به شما آموزش می دهند.

شیوه مشاوره و پشتیبانی

یکی از دیگر فاکتورهای مهمی که پیش از انتخاب آموزشگاه می بایست مورد توجه قرار گیرد شیوه پشتیبانی پس از دوره است. بسیاری از آموزشگاه ها پس از پایان دوره هیچ گونه پشتیبانی به کارآموزان ارائه نداده و برخی به ازای پشتیبانی مبالغی را دریافت می کنند.

بنابراین بررسی که مدت زمان پشتیبانی پس از دوره تا چه زمانی بوده و آیا برای پشتیبانی ارائه شده مبلغی دریافت می گردد.

قیمت مناسب دوره آموزشی، موقعیت مکانی آموزشگاه، زمان بندی کلاس ها، اعتبار مدرک ارائه شده از دیگر موضوعاتی است که می بایست مورد توجه قرار گیرد.

بهترین آموزشگاه نصب دوربین مدار بسته کجاست؟

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه دوربین مدار بسته در تهران است که کلیه ویژگی های ذکر شده در بخش قبلی را دارا می باشد. در این آموزشگاه به صورت کاملا عملی و تخصصی، زیر نظر اساتید متخصص و با تجربه صفر تا صد نصب انواع دوربین مدار بسته به کاراموزان آموزش داده می شود.

مدت زمان دوره ها کوتاه بوده و متناسب با شرایط کارآموزان دوره برگزار می گردد. برای افرادی که ساکن تهران نیستند نیز خوابگاه هایی تدارک دیده شده است. همچنین این آموزشگاه جهت رفاه افراد شاغل دوره هایی را در روزهای آخر هفته برگزار می نماید.

آموزشگاه فنی پارس پس از پایان دوره آموزشی نیز مدرک معتبر فنی حرفه ای به کارآموزان ارائه داده و با مشاوره های رایگان بازاریابی و پشتیبانی نامحدود رایگان کارآموزان را برای موفقیت هر چه بیشتر در بازار کار یاری می رساند.

مجتمع آموزشی فنی پارس علاوه بر دوره دوربین مدار بسته، دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. دوره تعمیرات موبایل، آموزش سیم پیچی، آموزش برق ساختمان، آموزش هوشمند سازی، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب پکیج، آموزش نصب کولرگازی، آموزش نصب اعلام حریق برخی از دوره های آموزشی برگزار شده در این آموزشگاه است.

  • ۹۹/۱۰/۰۱
  • electricalbuilding building

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی