جزوات رایگان برق کشی ساختمان

  • ۰
  • ۰

امروزه با توجه به اوضاع نابه سامان وضعیت اقتصادی در کشور بیشتر مردم به دنبال انتخاب شغل دوم و راهی برای افزایش درآمد خود هستند. اگر شما هم به دنبال راهی برای افزایش درآمد ماهیانه خود هستید و از سرمایه بالایی هم برای راه اندازی یک کسب و کار جدید برخوردار نمی باشید توصیه می کنیم تا انتها این مطلب با ما همراه باشید.

در این مطلب قصد داریم شما را با مشاغلی آشنا کنیم که با یادگیری مهارت های آنها می توانید در مدت زمانی کوتاه به درآمد خوبی دست پیدا کنید.

آشنایی با بهترین مهارت های فنی

مهارت ها و رشته های فنی بسیار متنوع هستند. ورود به برخی از این رشته ها نیاز به گذراندن زمانی طولانی برای یادگیری دارد. برخی دیگر به سرمایه اولیه بالایی برای ورود به بازار کار نیاز دارند. در میان این رشته ها هستند رشته هایی که از بازار کار خوبی برخوردار بوده و سرمایه اولیه لازم برای ورود به آنها نیز زیاد نمی باشد. ضمن اینکه یادگیری آنها نیز راه سختی نداشته و تنها کافیست در یک دوره آموزشی ثبت نام کنید و مدت زمان کوتاهی را به شاگردی بپردازید.

چطور با یادگیری مهارت های فنی درآمد خود را افزایش دهیم؟

در این بخش به معرفی برخی از این مهارت ها می پردازیم، با ما همراه باشید.

شغل نصاب و تعمیرکار کولر گازی

یکی از بهترین شغل هایی که با یادگیری مهارت های آن می توانید درآمد خود را تا حد بسیاری افزایش دهید شغل نصاب و تعمیرکار کولر گازی است. همانطور که شاهد هستید امروزه کولرهای گازی در بسیاری از ساختمان های اداری، تجاری، فروشگاهی، رستوران ها، مسکونی و غیره مورد استفاده قرار می گیرند. با افزایش خرید کولر گازی بدون شک نیاز به نصاب کولر نیز بیشتر احساس می شود. از طرفی کولرهای گازی همانند هر وسیله دیگری با گذشت زمان با مشکلاتی روبه رو شده و نیاز به تعمیر و سرویس دارد.

همه این موارد نشان می دهد که بازار کار نصب و تعمیر کولر گازی بسیاری عالی است. این شغل نه تنها در ایران بلکه در دیگر کشورها نیز از بازار کار خوبی برخوردار می باشد بنابراین اگر قصد مهاجرت با مشاغل تاسیساتی دارید باید بگوییم که شغل نصب و تعمیرات کولر گازی از بهترین انتخاب ها برای شماست.

اما چگونه مهارت های این رشته فنی را یاد بگیریم؟ بدون شک بهترین روش یادگیری مهارت های فنی روشی است که در آن ضمن آموزش تئوری، مباحث به صورت عملی نیز آموزش داده شوند و فرصت کار و تمرین عملی نیز برای آنها فراهم شود. چرا که در صورتی که تمرین و تکرار به خوبی صورت نگیرید احتمال موفقیت شما در بازار کار کمتر خواهد شد.

با شرکت در دوره های آموزش کولر گازی در یک آموزشگاه حرفه ای می توانید به صورت تخصصی با صفر تا صد مباحث نصب و تعمیرات انواع کولرهای گازی اشنا شوید و با تمرین و تکرار خود را برای ورود به بازار کار آماده کنید و به عنوان تعمیرکار و سرویسکار کولر گازی مشغول فعالیت شوید. 

معمولا دوره های کولر گازی در دو کلاس نصب کولر گازی و آموزش تعمیرات کولر گازی برگزار می شود. در دوره های نصب صفر تا صد نصب کولر گازی آموزش داده شده و در دوره های تعمیرات کولر گازی نیز نحوه عیب یابی و تعمیرات انواع مشکلات کولرهای گازی و نحوه رفع آن آموزش داده می شود.

شغل تعمیرکار بردهای الکترونیکی

یکی از دیگر شغل هایی که با یادگیری مهارت های آن می توانید درآمد خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید شغل تعمیرات بردهای الکترونیکی است. با نگاه به اطراف مشاهده می کنید که روز به روز به تعداد لوازم الکترونیکی بیشتر شده و اهمیت آنها نیز افزایش می یابد. برد یکی از مهم ترین قطعات در لوازم الکترونیکی است که امروزه در تمامی لوازم برقی و الکترونیکی از بزرگ تا کوچک استفاده می شود.

از طرفی بردهای الکترونیک بسیار حساس بوده و از قطعات گوناگونی تشکیل شده اند. این موضوع باعث شده تا تعمیرات و عیب یابی این قطعه کاری سخت و تخصصی باشد.

همه این موارد نشان از بازار کار عالی و تخصصی رشته تعمیرات بردهای الکترونیک می دهد. از طرفی ورود به بازار کار این رشته نیاز به سرمایه بالایی نداشته و شما تنها با یادگیری مهارت های این حرفه و تمرین و تکرار می توانید وارد بازار کار این شغل شوید.

امروزه دوره های آموزشی تعمیرات بردهای الکترونیکی در آموزشگاه های فنی حرفه ای بسیاری برگزار می شود. در این دوره ها به صورت کاملا تخصصی و عملی کلیه مفاهیم لازم برای عیب یابی و تعمیر انواع بردهای الکترونیک به شما آموزش داده می شود.

با شرکت در این دوره ها می توانید در مدت زمانی کوتاه می توانید با مهارت های این شغل آشنا شده و خود را برای ورود به بازار کار آماده نمایید.

شغل تعمیرکار ایسیو خودرو

از دیگر شغل های عالی، تخصصی و مهارت محور که از درآمد بسیار عالی برخوردار بوده و ورود به بازار کار آن نیاز به سرمایه بالایی ندارد شغل تعمیرات ایسیو خودرو است.

ایسیو از قطعات مهمی است که در خودروهای امروزی نصب شده و به عنوان کامپیوتر از آن یاد می شود. این قطعه از سنسورهای گوناگونی تشکیل شده است و عملکرد صحیح بسیاری از سیستم های خودرو به عملکرد این قطعه وابسته است.

عیب یابی و تعمیر ایسیو امری تخصصی است و این موضوع شغل تعمیرات ایسیو را به یک شغل تخصصی تبدیل کرده است. اگر به مباحث تعمیرات ایسیو علاقه مند هستید به شما اطمینان می دهیم که این شغل از درآمد بسیار بالایی برخوردار است.

برای یادگیری مهارت های این رشته فنی تنها کافیست در یک کلاس آموزش تعمیرات ecu خودرو خودرو ثبت نام کنید و با صفر تا صد تعمیرات ایسیو آشنا شوید. در دوره های تعمیرات ایسیو کلیه مباحث مربوط به عیب یابی و تعمیرات انواع ایسیو در مدت زمانی کوتاه به شما آموزش داده می شود.

البته دقت داشته باشید که آموزشگاه انتخابی از اعتبار بالایی برخوردار باشد و فرصت کار و تمرین عملی را برای شما مهیا کرده باشد.

معرفی آموزشگاه برق گستران

با توجه به مطالبی که در این مطلب اشاره شد مهارت مهم ترین فاکتور برای موفقیت و حضور در مشاغل فنی است. برای کسب مهارت های این مشاغل تنها کافیست تا رشته مورد علاقه خود را انتخاب کرده و در دوره های آموزشی مربوط به آن شرکت کنید.

امروزه آموزشگاه های بسیاری دوره های فنی حرفه ای را برگزار می کنند، بنابراین پیش از ثبت نام ابتدا یک آموزشگاه مناسب و حرفه ای را انتخاب کنید. آموزشگاه برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه هایی است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای فعالیت کرده و دوره های فنی را برگزار می نماید.

از جمله مزیت‌های این آموزشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه‌ای پس از پایان هر دوره آموزشی
  • همکاری با اساتید حرفه‌ای و مجرب
  • آموزش تمام سرفصل‌های لازم و تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای
  • برگزاری دوره‌های آموزشی در کارگاه های مجهز
  • امکان گرفتن راهنمایی و مشاوره و رفع اشکال، پس از پایان دوره آموزشی
  • امکان تمرین و رفع اشکال طی دوره
  • بازآموزیی رایگان پس از پایان دور
  • برگزاری دوره در ساعات منعطف
  • تدارک خوابگاه برای کارآموزان

علاقمندان و متقاضیان حضور در دوره‌های این مجتمع آموزشی می‌توانند به سایت baghgostaran.com مراجعه نمایند. همچنین، شماره تلفن ۰۲۱۶۶۵۹۷۳۰۵ پاسخگویی سوالات متقاضیان می‌باشد.



منبع

  • ۰۰/۰۴/۰۸
  • electricalbuilding building

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی