جزوات رایگان برق کشی ساختمان

  • ۰
  • ۰

نصب دوربین های مدار بسته یکی از رشته های بسیار عالی و آینده دار در میان دیگر رشته های فنی حرفه ای است که با توجه به افزایش تقاضا برای نصب دوربین های مدار بسته به دلیل افزایش آمار سرقت و نقش مهم دوربین های مدار بسته در افزایش امنیت و مزایای دیگر این سیستم امنیتی می توان بازار کار عالی و آینده داری را برای این رشته متصور شد. لذا با یادگیری مهارت های این رشته و ورود به بازار کار آن می توانید آینده روشنی را برای خود ایجاد کنید.

اما نصب دوربین های مدار بسته انواع گوناگونی دارند و نصب آن مستلزم رعایت نکات و مراحلی است و تنها با در نظر گرفتن این نکات است که می توانید در بازار کار این رشته به موفقیت دست یابید. در این مطلب قصد داریم شما را با این نکات آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

معرفی رشته نصب دوربین مدار بسته

نصب دوربین مدار بسته مانند دیگر رشته های فنی حرفه ای رشته ای مهارت محور است و شما به عنوان یک نصاب دوربین مدار بسته پیش از ورود به این رشته بایستی با مهارت های مورد نیاز آن آشنا شوید. برای موفقیت در این شغل می بایست به خوبی با وظایف و مهارت های مورد نیاز آن آشنا شوید. برخی از مهم ترین وظایف شغل دوربین مدار بسته که بایستی به خوبی از عهده آن برایید، عبارتند از: نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ، تحت شبکه و دیجیتال، مهارت در تنظیم تصاویر دوربین، انتقال تصاویر دوربین مدار بسته بر روی موبایل، لپ تاپ و غیره، دات کشی و کابل کشی، برق کاری ساختمان، نصب و تنظیم دستگاه های  DVR و NVR و بسیاری از موارد دیگر.

چطور می توانیم در رشته دوربین مدار بسته به درآمد بالا دست یابیم؟

موفقیت در این رشته همانند دیگر رشته های فنی حرفه ای نیازمند یادگیری مهارت های آن است. بهتر است پیش از ورود به این رشته به نکاتی توجه داشته باشید، در این بخش به بررسی این نکات می پردازیم:

۱- نصب دوربین های مدار بسته را از صفر تا صد یاد بگیرید.

بدون شک از مهم ترین فاکتورها برای موفقیت در رشته های فنی حرفه ای مهارت است. رشته دوربین مدار بسته نیز از این قاعده مستثنی نیست و لازمه موفقیت در این رشته یادگیری مهارت های آن است.

برای یادگیری مهارت های این رشته روش ها گوناگونی پیش رو دارید اما اگر بخواهیم بهترین روش را معرفی کنیم، باید بگوییم شناسایی بهترین آموزشگاه و ثبت نام در دوره های آن بهترین راه برای یادگیری است.

چرا که در کلاس آموزش نصب دوربین مدار بسته آموزش ها به صورت عملی و در کارگاه های مجهز بوده و شما می توانید زیر نظر استاد دوره مباحث آموزشی را تمرین و تکرار نمایید. همچنین طی دوره با انواع دوربین های مدار بسته آشنا شده و کلیه مهارت هایی که برای ورود به بازار کار به آنها نیاز دارید را یاد بگیرید.

۲- به تمرین و تکرار بپردازید.

تمرین و تکرار از دیگر نکات مهمی است که برای موفقیت در هر شغلی به خصوص مشاغل فنی باید به آن توجه داشت.  اگر انتخاب دوره و آموزشگاه به درستی صورت گیرد طی دوره فرصت بسیاری برای تمرین و رفع اشکال زیر نظر استاد دوره خواهید داشت.

توصیه می کنیم پس از دوره نیز مدت زمانی را نزد یک نصاب دوربین به کارورزی بپردازید و از این طریق استرس ورود به بازار کار را بکاهید.

۳- خوش قول باشید.

خوش قول بودن از دیگر نکات مهمی است که به شما در موفقیت این شغل کمک می کنید. مطمئن باشید که هیچ شخصی دوست ندارد در تاریخی دیرتر از زمان مشخص شده کار نصب دوربینش به پایان برسد. بنابراین توصیه می کنیم به این موضوع اهمیت دهید.

۴- مشتری مدار باشید.

به نکته توجه داشته باشید که همیشه حق با مشتری است. بنابراین ضمن ارائه کار خوب همیشه تلاش کنید که رضایت مشتری را جلب کنید. در نظر داشته باشید که یک مشتری راضی می تواند از هزاران تبلیغ برای شما بهتر باشد و مشتریان بیشتری برای شما به همراه آورد.

۵- کیفیت را فراموش نکنید.

از مهم ترین فاکتورهای تاثیر گذار بر موفقیت در این رشته ارائه کاری با کیفیت و بدون عیب و نقض است. تلاش کنید که یک کار بی عیب به مشتری ارائه دهید و برای کسب سود بیشتر به هیچ عنوان از کار نزنید.

۶- قیمت رقابتی ارائه دهید.

در دنیای امروز با توجه به اوضاع نابه سامان اقتصادی همه افراد نسبت به قیمت کشش دارند. بنابراین توصیه می کنیم در مقایسه با رقبا از قیمت های رقابتی استفاده کنید. این کار به خصوص در روزهای اول ورود به بازار کار می تواند در جذب مشتری بیشتر بسیار فایده داشته باشد.

معرفی آموزشگاه برق گستران

آموزشگاه فنی حرفه ای برق گستران یکی از بهترین آموزشگاه های فنی در زمینه برگزاری دوره های دوربین مدار بسته است. این آموزشگاه علاوه بر دوره دوربین انواع دوره های فنی حرفه ای را همچون دوره برق ساختمان، آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش نصب و تعمیرات پکیج و کولر گازی، آموزش برق صنعتی، آموزش جوشکاری، آموزش مکانیکی، دوره هوشمند سازی ساختمان و ده ها دوره دیگر را برگزار می نماید.

این آموزشگاه به دلیل عملی و کارگاهی بودن دوره های آموزشی خود توانسته است کارآموزان بسیاری را همه ساله وارد بازار کار نماید و از این رو توانسته است در میان آموزشگاه های فنی جایگاه ویژه ای داشته باشد.

برخی از مزایای شرکت در دوره های این آموزشگاه عبارتند از:

  • آموزش مفاهیم به صورت عملی و تئوری
  • برگزاری دوره در کارگاه مجهز
  • تدارک خوابگاه برای کارآموزان
  • پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره
  • ارائه مدرک معتبر و دو زبانه
  • امکان تمرین و تکرار طی دوره
  • آموزش بر اساس جدیدترین و کامل ترین سرفصل های آموزشی
  • امکان بازآموزیی رایگان پس از دوره آموزشی

منبع

  • ۰۰/۰۴/۲۸
  • electricalbuilding building

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی