جزوات رایگان برق کشی ساختمان

۲ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

برق ساختمان یکی از رشته های بسیار عالی و درآمدزا در میان رشته های فنی حرفه ای است. این رشته با توجه به نقش مهم برق در ساختمان ها همواره از بازار کار عالی برخوردار بوده و امروزه نیز با توجه به افزایش ساخت و سازها و رونق پروژه های ساختمانی بازار کار آن بسیار داغ شده است.

بازار کار عالی برق کشی ساختمان باعث شده تا افراد بسیاری به دنبال یادگیری برق کشی ساختمان باشند. برای یادگیری این رشته فنی روش های گوناگونی وجود دارد، انتخاب روش یادگیری وابسته به هدف شما از یادگیری است. متاسفانه برخی از افراد با انتخاب روش نامناسب زمان و هزینه خود را هدر داده و نمی توانند به خوبی در بازار کار این رشته به موفقیت دست یابند.

با توجه به اهمیت روش یادگیری در میزان موفقیت این شغل در این مطلب قصد داریم شما را با روش های یادگیری برق کشی ساختمان و معری بهترین روش یادگیری آشنا کنیم.

نحوه یادگیری برق ساختمان

روش های یادگیری برق کشی ساختمان

همانطور که اشاره شد امروزه با توجه به بازار کار عالی برق کشی بسیاری از افراد به برق کشی ساختمان علاقه مند بوده و قصد ورود به بازار کار این رشته را دارند، اما نمی دانند که اولین و مهم ترین قدم برای یادگیری این رشته را چگونه باید بردارند.

از سوی دیگر بسیاری از این افراد معتقدند که آموزش برق کشی ساختمان تنها به دانش تئوری نیاز داشته و نیازی به آموزش عملی نمی باشد. در همین راستا و بر اساس این باور تنها به مطالعه کتاب ها و جزوه های آموزشی بسند کرده و به اشتباه گمان می کنند که پس از مطالعه این جزوات می توانند وارد بازار کار شوند.

عده ای دیگر تنها به کار عملی روی آورده و بدون آگاهی از استانداردها و قوانین برق کشی شروع به کار می کنند. توجه داشته باشید که برق کشی ساختمان جز آن دسته از مشاغل حساس بوده و آگاهی نداشتن از استانداردهای آن خسارات های جانی و مالی بسیاری را به همراه می آورد.

در پاسخ به این افراد باید بگوییم که در مشاغلی مانند برق کاری ساختمان اگر چه آگاهی از مباحث تئوری برق کشی یک امتیاز محسوب می شود اما نمی توان نقش مهارت و کار عملی را نادیده گرفت و باید گفت تلفیق دانش تئوری و مهارت شرط لازم برای موفقیت و ورود به بازار کار این رشته است.

بهترین شیوه یادگیری برق ساختمان

با توجه به تخصصی و مهارت محور بودن شغل برقکاری ساختمان، سطح کیفی و نحوه یادگیری برای ورود به بازار کار این شغل بسیار حائز اهمیت می باشد و بهترین شیوه یادگیری این حرفه روشی است که طی آن به آموزش جامع برق ساختمان پرداخته شود به صورتی که همراه با آموزش تئوری مباحث برق کشی، فرصت کار و تمرین عملی برای کارآموزان فراهم شده و کارآموز طی آموزش به رفع اشکال بپردازد.

شایان ذکر است که حضور در دوره های آموزشی برق کشی ساختمان، موثرترین و بهترین راه برای یادگیری برق کشی ساختمان می باشد.

امروزه در تهران و سایر شهرستان ها آموزشگاه های متعددی دوره های برق را برگزار کرده و کارآموزان را برای ورود به بازار کار آماده می کنند. در این کارگاه ها ضمن آموزش تئوری فرصت کار عملی نیز برای کارآموز فراهم شده است.

بهره مندی از اساتید متخصص و حرفه ای، امکان کار با ابزارهای برق کشی، دریافت مدرک معتبر، پشتیبانی از مزایای شرکت در دوره های برق کشی است.

بهترین آموزشگاه برق ساختمان

بهترین آموزشگاه برق ساختمان

همانطور که اشاره شد با توجه به تقاضای بالا یادگیری برق ساختمان، امروزه در آموزشگاه های متعددی این دوره ها برگزار می گردد. متاسفانه برخی از این مراکز هیچ گونه آموزش عملی نداشته و تنها به صورت تئوری به آموزش مباحث برق می پردازند. این موضوع باعث می شود تا کارآموز در پایان دوره مهارت لازم برای ورود به بازار کار را کسب نکرده و عملا زمان و هزینه او به هدر خواهد رفت.

بنابراین شناسایی و انتخاب بهترین آموزشگاه از دیگر موضوعات مهمی است که بایستی مورد توجه قرار گیرد. با بررسی های صورت گرفته بر روی آموزشگاه های فعال در این حوزه، آموزشگاه فنی حرفه ای فنی پارس به عنوان بهترین آموزشگاه برق کشی در تهران انتخاب شد.

آنچه که این آموزشگاه را از سایر آموزشگاه های فعال در این حوزه متمایز کرده است، آموزش عملی برق ساختمان در کارگاه های مجهز در کنار آموزش تئوری مطالب می باشد. با بررسی های صورت گرفته این آموزشگاه از کارگاه هایی مجهز بهره مند بوده و کارآموزان هنگام آموزش به طور عملی مفاهیم را تمرین و رفع اشکال می نمایند.

دوره برق ساختمان در آموزشگاه فنی پارس در دو کلاس برق درجه 2 و 1 برگزار شده و به آموزش برق ساختمان از پایه و مقدماتی تا پیشرفته می پردازد. آموزش صفر تا صد نصب دوربین مدار بسته، دزدگبر اماکن، اعلام حریق، درب های اتومانیک و غیره برخی از سرفصل های آموزشی در این دوره است.

در صورتی که قصد یادگیری برق ساختمان را دارید، شرکت در دوره های این آموزشگاه شما را در مدت زمانی کوتاه به یک برقکار حرفه ای تبدیل خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این آموزشگاه در پایان دوره مدرک فنی برق ساختمان را به کارآموزان اعطا کرده و با پشتیانی های نامحدود آنها را در راه موفقیت یاری می نماید. کارآموزان بدون استرس در دوره های این مرکز ثبت نام می نمایند زیرا در صورت عدم یادگیری مباحث می توانند به صورت رایگان در دیگر دوره های مرکز ثبت نام نمایند.

آموزشگاه فنی پارس علاوه بر دوره های برق دوره ها متعدد دیگری را برگزار می نماید. در ادامه با چند رشته پرطرفدار دیگر در این آموزشگاه آشنا خواهیم شد.

آموزش تعمیرات بردهای الکترونیکی 

آموزش تعمیر بردهای الکترونیکی از دوره های پرکاربرد و پرسود بازار کار تعمیرات الکترونیک می باشد. بردهای الکترونیکی امروزه در اکثر وسایل برقی موجود است، معمولا برد های الکتریکی بر اثر نوسانات برق ممکن خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند. از آنجایی که تعمیر بردهای الکتریکی کاری دشوار بوده و تنوع بردها فراوان است. با یادگیری تعمیرات بردهای الکتریکی به صورت تخصصی می توانید وارد بازار کار شغل تعمیرات برد شده و درآمد خوبی برای خود داشته باشید.

آموزشگاه فنی پارس یکی از بهترین آموزشگاه های تعمیرات برد الکترونیکی در تهران و ایران است که دوره تعمیر بردهای الکترونیکی را به صورت عملی و زیر نظر اساتید متخصص این حرفه برگزار می کند . با شرکت در این دوره آموزش تعمیرات انواع بردهای الکترونیکی را باد گرفته علاوه بر دریافت مدرک فنی و حرفه ای، از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه بهره مند شده و آماده ورود به بازار کار شوید.

آموزش جوشکاری 

آموزش جوشکاری از شغل های پردرآمد فنی است که بازار کار خوبی دارد. اکثر شرکت های بزرگ صنعتی مانند: شرکت نفت، گاز، پتروشیمی، شرکت های خودروسازی می تواند مکان مناسبی برای جوشکار باشد. یک جوشکار ماهر باید توانایی شناخت انواع فلزات، بکارگیری روش مناسب جوشکاری، کار با ابزارهای مختلف جوشکاری، شناخت و نحوه کارکرد انواع دستگاه های جوشکاری را داشته باشد. راه های زیادی برای یادگیری حرفه جوشکاری است مانند، تحصیلات، کارکردن به عنوان شاگرد ولی با توجه به صرف هزینه و زمان زیاد یادگیری این روش ها چندان مناسب نیستند.

یکی از بهترین راه های یادگیری جوشکاری به صورت اصولی و علمی شرکت در دوره آموزش صفر تا صد جوشکاری است که توسط آموزشگاه فنی پارس در تهران برگزار می شود. این دوره به صورت عملی و در کارگاه بوده و هنرجو به صورت عملی نحوه جوشکاری را خواهد آموخت. آموزش کامل جوشکاری برق SMAW،آموزش جوشکاری CO2،آموزش جوشکاری آرگون از جمله مواردی است که در این دوره خواهید آموخت. در پایان این دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای جوشکاری در اختیار کارآموزان قرار خواهد گرفت.

آموزش لوله کشی ساختمان 

لوله کشی بخشی از تاسیسات ساختمان محسوب می شود که نیاز به دقت و مهارت بالایی دارد. انتخاب جنس و نوع لوله، قطرلوله، آشنایی با نقشه های مهندسی و کانال کشی لوله از جمله مهم ترین فاکتورهای پیاده سازی لوله کشی ساختمان است که باید فرد متخصص در این زمینه با همه موارد ذکر شده آشنایی لازم را داشته باشد. اگر لوله کشی ساختمان به صورت اصولی و مهندسی پیاده سازی شده باشد در دراز مدت آسیبی به لوله ها وارد نم یشود و در مصرف گاز و آب صرفه جویی به عمل می آید.

لوله کشی ساختمان به سه زیر گروه اصلی لوله کشی آب و لوله کشی گاز و لوله کشی فاضلاب تقسیم بندی می شود که در درصورت یادگیری این سه گروه در بازار کار جایگاه خود را تثبیت کرده و می توانید شروع به کار کنید. با شرکت در دوره آموزش لوله کشی ساختمان درجه 1 و 2 در تهران که توسط آموزشگاه فنی پارس برگزار میشود به صورت کاملا عملی و مهندسی با تمامی مراحل لوله کشی آشنا شده و توانایی تعمیر و اجرای تاسیسات لوله کاشی را بدست می آورید. در پایان این دوره مدرک فنی و حرفه ای آموزش لوله کشی ساختمان درجه 1 و 2 به هنرجو اعطاء می شود.

 برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره‌های این آموزشگاه و ثبت نام می‌توانید به سایت این مرکز به نشانی https://amoozeshgahfanni.com مراجعه نمایید. یا با شماره 02166420303 تماس بگیرید

  • electricalbuilding building
  • ۰
  • ۰

 

 در این مطلب با آموزشگاه فنی پارس ، بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در تهران همراه باشید. راهنمایی های زیر شما را با  بازار کار هوشمند سازی آشنا می کند.

آموزشگاه فنی پارس با مجوز فنی حرفه ای و با ضمانت یادگیری حرفه ای برای ورود به بازار کار در رشته های فنی حرفه ای، دوره های مختلفی مانند کلاس تعمیرات کولر گازی، کلاس تعمیرات پکیج و .... را برگزار می‌کند. 

شغل هوشمند سازی ساختمان یکی از مشاغل جدید و آینده دار در کشور است که با توجه به افزایش تقاضا برای پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی به دلیل مزایای بسیار آن از بازار کار عالی برخوردار می باشد.

با توجه به بازار کار عالی این شغل در این مطلب به بررسی این حرفه، بازار کار آن و راهنمای ورود به آن پرداخته ایم. در صورتی که قصد ورود به بازارکار این شغل را دارید توصیه می کنیم تا انتها این مطلب را بخوانید.

بازار کار هوشمند سازی ساختمان چگونه است؟

از آنجایی که ساختمان های هوشمند نقش مهمی در کاهش اتلاف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها داشته و آرامش و آسایش بیشتری را به همراه می آوردند، امروزه پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در حال حاضر در بسیاری از شهرهای کشور مانند تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز و غیره پروژه های هوشمند سازی ساختمان طراحی و اجرا شده است. با توجه به مزایای بسیار هوشمند سازی انتظار می رود در سال های آینده در تمامی ساختمان ها هوشمند سازی پیاده سازی و اجرا شود.

از آنجایی که پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی امری تخصصی می باشد لذا نیروی کار در این زمینه اندک بوده و همین امر شغل هوشمند سازی را به یکی از بهترین مشاغل فنی بازار کار تبدیل کرده است . شغلی که با یک برنامه ریزی صحیح و یادگیری مهارت های مورد نیاز آن می توان آینده شغلی عالی و پردرآمدی را رقم زد.

درآمد هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟

درآمد شغل هوشمند سازی ساختمان همانند دیگر مشاغل فنی از قبیل شغل دوربین مدار بسته یا شغل برقکار ساختمان وابسته به میزان تخصص و مهارت شما می باشد. هر چه تخصص شما در این شغل بالاتر باشد مشتریان بیشتری جذب کرده و در پروژه های برزگتری مشغول فعالیت خواهید شد و بدین ترتیب درآمد بالاتری کسب خواهید نمود.

البته نقش تبلیغات را نباید فراموش کنید. دقت در کار، خوش قولی، مشتری مداری، ضمانت خدمات نیز برخی از دیگر عواملی است که بر میزان درآمد این شغل تاثیر گذار می باشد.

چگونه وارد بازار کار هوشمندسازی ساختمان شویم؟

همانطور که اشاره شد این شغل یکی از مشاغل تخصصی بوده و ورود به آن مستلزم یادگیری هوشمند سازی و مهارت های مورد نیاز آن است.

خوشبختانه امروزه آموزشگاه های متعددی دوره های آموزش هوشمند سازی منازل و ساختمان را برگزار کرده و مفاهیم لازم برای طراحی و پیاده سازی یک سیستم خانه هوشمند را آموزش می دهند. برای یادگیری هوشمندسازی توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه هوشمندسازی ساختمان را شناسایی کرده و در دوره های آن ثبت نام نمایید.

آموزشگاه فنون برق یکی از بهترین مراکز برگزار کننده دوره های هوشمند سازی در کشور است که زیر نظر سازمان فنی حرفه ای و به صورت کاملا عملی و تخصصی صفر تا صد مفاهیم لازم برای پیاده سازی خانه هوشمند را آموزش میدهد.

شغل خانه هوشمند

بسیاری از افراد برای یادگیری مهارت های این شغل به مطالعه کتاب ها و جزوات یا مشاهده فیلم های آموزشی بسنده می کنند گروهی دیگر نیز مدت زمانی را نزد یک متخصص هوشمند سازی شاگردی می کنند. از آنجایی که پیاده سازی پروژه های هوشمند سازی بسیار تخصصی بوده و نکات بسیاری دارد در صورتی که قصد ورود به بازار کار هوشمند سازی را دارید این روش های برای یادگیری مفاهیم این شغل توصیه نمی شود.

زیرا در صورت اجرای بد سیستم های هوشمند سازی در ساختمان ها مشکلات بسیاری در ساختمان به وجود آمده و این امر باعث نارضایتی مشتریان شده و شکست شما در بازار کار را به همراه خواهد داشت.

در این مقاله به بررسی شغل هوشمند سازی ساختمان و نحوه ورود به آن پرداختیم. در صورتی که قصد دارید یک متخصص حرفه ای هوشمند سازی ساختمان شوید توصیه می کنیم در دوره های آموزش هوشمند سازی ساختمان فنی پارس ثبت نام نمایید.

این آموزشگاه علاوه بر دوره های هوشمند سازی دوره های متعدد دیگری را برگزار می نماید. 

کلاس نصب پکیج، دوره برق ساختمان ، دوره برق صنعتی، دوره تعمیرات موبایل ، کلاس نصب کولر گازی برخی از ده ها دوره برگزار شده د راین مرکز است. 

  • electricalbuilding building