جزوات رایگان برق کشی ساختمان

  • ۰
  • ۰

لوله کشی پکیج امری تخصصی بوده و نیازمند آموزش پکیج دیواری می باشد. پیش از آغاز کار لوله کشی پکیج می بایست با انواع روش های لوله کشی پکیج آشنا شده و با توجه به نیاز خود بهترین روش لوله کشی را انتخاب نمایید.

در یک نگاه کلی، لوله کشی پکیج در سه روش مختلف دو لوله ای با برگشت معکوس، دو لوله ای با برگشت مستقیم و تک لوله ای انجام می گیرد.

دلوله کشی پکیج به روش تک لوله ای

سیستم تک لوله ای به عنوان یکی از روش های مناسب برای لوله کشی است. در این روش بازگرداندن و انتقال آب مدار به وسیله یک لوله انجام می گیرد. بر این اساس، بازگرداندن آب به منبع تامین حرارت از طریق لوله ای انجام می شود که از طرف منبع تامین آبگرم به طرف مصرف کننده های حرارت امتداد یافته است.

این روش لوله کشی انتخابی مناسب برای لوله کشی روکار است. مقرون به صرفه بودن به علت استفاده از لوله کمتر، از مهمترین مزیت های این روش محسوب می گردد. در این روش امکان قرار دادن لوله ها در سقف یا کف زمین وجود دارد. 

لوله کشی دو لوله ای با برگشت مستقیم

این روش برای محیط های کوچک و منازل از گزینه های کاربردی  و کارآمد تلقی می گردد. در این سیستم یک خط لوله برای لوله برگشت و یک خط لوله برای لوله رفت پکیج در نظر گرفته می شود. سهولت و راحتی در پیاده سازی و اجرا، از مهمترین محاسن این روش به شمار می رود.

لوله کشی با برگشت معکوس

لوله کشی با برگشت معکوس به عنوان یکی دیگر از روش های لوله کشی، برای واحدهای مسکونی دارای مساحت متوسط، از بهترین گزینه ها قلمداد می گردد. تامین گرمایش مورد نیاز و توزیع حرارت مطلوب و بهینه، از نقاط قوت این روش لوله کشی می باشد.

شیوه لوله کشی با برگشت معکوس به علت تامین گرمایش موردنیاز ساختمان، در مقایسه با دیگر روش ها بسیار کاربرد دارد. بر همین اساس، از این روش به عنوان یکی از مناسب ترین روش های لوله کشی پکیج نام می برند.

در صورتی که علاقه مند به یادگیری لوله کشی پکیج دیواری و نصب آن علاقه مند هستید توصیه می کنیم بهترین آموزشگاه پکیج دیواری را شناسایی کرده و در دوره های آموزشی پکیج دیواری ثبت نام نمایید. 

 

  • ۹۹/۰۹/۱۸
  • electricalbuilding building

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی